reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Maliková

Katarína Maliková

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Sníčky

Najmenšia na svete

Katarína Maliková

Najmenšia na svete

Sú sny, ktoré sú len na snívanie. Tie nečakajú v dlhom rade na finále, nečakajú na svoj sýty čas, nečakajú vlastné naplnenie. Sú len sladkým premýšľaním, nevinnou predstavou, ktorú zakaždým vidím ako vzácnu olejomaľbu uprostred malej súkromnej galérie. Vchádzam tam vo chvíľach, keď niekedy zacítim nečakané rozčarovanie a v duchu si poviem: „Keby som ...“

  • 14. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 058x
  • 51
Prelúdium pre dvoch

Katarína Maliková

Prelúdium pre dvoch

Zapadá. Je ešte teplé, rozohriate, trochu unavené z horúceho leta. Celkom nečujne splýva so širokým riečnym tokom. Z mosta vyzerá celkom maličké, sfarbené dooranžova ako med, keď sa lenivo leje do teplej šálky. A malé domce na brehu sú ako dieliky zo skladačky pre romantikov. Hore sa dnes rozhodli, že práve túto scenériu si na večer namiešajú, a že aj mne nechajú kúsok na ochutnanie. Je nádherný srbský podvečer.

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 672x
  • 41
Letný koktail citov

Katarína Maliková

Letný koktail citov

Pozor prudko romantický a návykový :o)

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 200x
  • 25
Dovolenka v háji, dovolenka v raji

Katarína Maliková

Dovolenka v háji, dovolenka v raji

Mám rada kombinácie. Vybrala by som si rajský háj ...

  • 8. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 425x
  • 50
Blúznenie v tme milencov

Katarína Maliková

Blúznenie v tme milencov

Keď vonia a zvádza, stačí sa nechať viesť ...

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 765x
  • 50
reklama
Odkaz vo fľaši

Katarína Maliková

Odkaz vo fľaši

Nechaj ma chvíľu snívať s otvorenými očami. Chcem znova lietať. Práve teraz cítim, že mi rastú krídla.

  • 1. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 788x
  • 34
Slniečka zo zeme

Katarína Maliková

Slniečka zo zeme

Je krásne ráno. Niekto zhora ma príjemne šteklí odrazom zrkadla. Chce mi snáď povedať, že je škoda prespať také krásne ráno? Otvorím jedno oko a v polospánku ešte chvíľu snívam.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 427x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu